W piątek, 19 maja 2023 roku, odbyło się podsumowanie szkolnego konkursu programistycznego na grę komputerową napisaną w języku Scratch 3.0, którego celem było zachęcenie uczniów do kreatywnego myślenia i rozwiązywania problemów. Uczestnicy, podopieczni pana Mateusza Łańducha, mieli okazję wykazać się znajomością zasad tworzenia programów i użycia takich możliwości jak zmienne, pętle i instrukcje warunkowe. Zgłoszone projekty były zróżnicowane i oryginalne. Powstały m.in. gry o tematyce przygodowej, logicznej, edukacyjnej. Każdy projekt był oceniany pod względem jakości kodu, użyteczności, estetyki oraz innowacyjności pomysłu.
- I miejsce zajęła Maria Baron w grze – „Labirynt”
II miejsce zajęła Natalia Miklas w grze –„Kosmiczny nietoperz”
III miejsce zajęła Marta Lesień w grze – „Tabliczka mnożenia V2”
Uczniowie udowodnili, że Scratch 3.0 jest potężnym narzędziem do tworzenia gier komputerowych, umożliwiającym realizację różnorodnych pomysłów. Wszystkim uczestnikom gratulujemy zaangażowania i kreatywności, Wasze projekty były inspirujące i dowiodły, że programowanie może być zarówno edukacyjne, jak i zabawne.
Zachęcamy do kontynuowania przygody z programowaniem i odkrywania nowych możliwości!